Sunday, April 6, 2008

Γκαμούτσι(Gamucci) - Το νέο ηλεκτρονικό(!) τσιγάρο

Δεν πρόκειται για φάρσα! Αυτό είναι το νέο ηλεκτρονικό τσιγάρο, που υποκαθιστά το πραγματικό και κάνει τους καπνιστές να ξεγελούν τους αντικαπνιστικούς περιορισμούς στις ευρωπαϊκές χώρες.

Οι καπνιστές εισπνένουν νικοτίνη και μερικές ακόμη ουσίες από έναν μικροθάλαμο, χωρίς όμως τις υπόλοιπες βλαβερές ουσίες του τσιγάρου όπως η πίσσα. Έτσι ο εκπνεόμενος καπνός, δεν περιέχει καρκινογόνες ή άλλες ουσίες, που ενοχλούν τους παθητικούς καπνιστές. Αυτό σημαίνει πως το Γκαμούτσι μπορεί να "καπνίζεται" και σε χώρους που απογορεύεται το κάπνισμα.

Τιμάται στα 78 ευρώ.

Εδώ και η διαφήμιση του Γκαμούτσι:



Κυκλοφορεί και σε σκληρό και μαλακό????

6 comments:

lovasas said...

Ρε φίλε, έλεος τι άλλο θα βγάλουν!! Γέλασα πάντως με την όλη διαφήμιση. Και καλά καπνίζω και χαίρομαι

maik85 said...

Το όνομα μου φάνηκε ασείο. Το κάναν πιο πολύ για τον καπνό απ' ό,τι κατάλαβα και όχι σαν υποκατάστατο, αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Anonymous said...

δοκιμασα το ηλεκτρονικο τσιγαρο της σελιδας http://www.stopit.gr και ειναι οντως πολυ καλη ευκαιρια να κοψεις το καπνισμα..δεν το εχω κοψει ακομη βεβαια αλλα το εχω μεωσει σημαντικα επισης το οικονομικο οφελος ειναι μεγαλο καθως ειναι οικονομικοτερο απο το κανονικο τσιγαρο!!

babis said...

Πλεονεκτήματα: ελατώνεις το παραδοσιακό κάπνισμα η το κόβεις τελείως
Μειονεκτήματα: σχετικά ακριβό στην αγορά, φτηνότερο στην χρήση !
Προσωπική άποψη-εμπειρία: ικανοποιημένος χρήστης αντίστοιχου προιόντος
Εναλλακτική πρόταση: http://esmoke.gr

Unknown said...

είμαι και η ίδια χρήστης του ηλεκτρονικου τσιγαρου και έχω μείνει 100% ικανοποιημένη από το ηλεκτρονικο τσιγαρ. πληροφορίες για αυτό βρήκα στο http://www.greekspot.gr ρίξτε μια ματιά για να μάθετε όσα θέλετε για το ηλεκτρονικο τσιγαρο

nikos said...

Κύριοι σωθήκαμε !! Από 3 πακέτα τσιγάρα που κάπνιζα το έχω ελλατώσει σε ένα πακέτο και λιγότερο. Ξαναβρήκα την χαμένη μου ανάσα...

Το δικό μου ηλεκτρονικό τσιγάρο το αγόρασα από την esmoke και ομολογώ πως πολύ είμαι ικανοποιημένος...

Αναφορικά με όλες τις ανακοινώσεις στον τύπο μεταφέρω το κάτωθι κείμενο από την ιστοσελίδα:
"giromiro.blogpot"

"επιλέξετε να συνεχίσετε να πεθαίνετε από το συμβατικο κάπνισμα, γιατί μπορεί το ηλεκτρονικό κάπνισμα να σας δημιουργήσει δερματικά εξανθήματα, φαγούρα και δυσκοιλιότητα. Επίσης μοιάζει με συμβατικό τσιγάρο και επειδή έχει αρωματικά υγρά, μπορεί να το αγοράζουν μικρά παιδιά. Οπως τις τσίχλες. Αλλά τις τσίχλες νικοτίνης δεν τις πειράζουμε γιατί τις έχουμε ήδη εγκρίνει."

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο... αξίζει...