Tuesday, February 12, 2008

Ανέκδοτο x 2

Ένας τύπος πάει σε ένα μπαρ. Βλέπει μια κοπέλα μόνη της να τα πίνει. Πάει δίπλα της και της λέει:
-Δεσποινίς, θα κοιμόσασταν μαζί μου για 5 εκατομμύρια ευρώ;
-Ορίστε; θα αστειεύεσαι βέβαια!
-Μιλάω απολύτως σοβαρά, 5 χαρτιά.
-Θεέ μου, δε γίνονται αυτά τα πράματα! Κοίτα, όχι ότι σε βρίσκω άσχημο, αλλά να... Φαντάζομαι θα πρέπει να συζητήσουμε κάποιους όρους πρώτα!
-Τί λες για 5 ευρώ;
-Καλά, δε μου λες!! Για τι είδους γυναίκα με πέρασες;!
-Κοίτα, αυτό το αποδείξαμε ήδη, την τιμή συζητάμε τώρα!

==========================================

Ένας φοβερά συνεσταλμένος τύπος, κοιτάει μια κοπέλα στο μπαρ. Αφού περνάει πολύ ώρα, αποφασίσει να πάει να της μιλήσει. Την πλησιάζει δειλά και της λέει:
-Σε βλέπω τόση ώρα μόνη και σκέφτηκα ίσως ήθελες λίγη παρέα. Το όνομά σου?
Η κοπέλα με υστερική φωνή ώστε να την ακούσει όλο το μαγαζί:
-ΘΕΕ ΜΟΥ!! Έρχεσαι και μου ζητάς να κάνω έρωτα μαζί σου, χωρίς να ξέρεις καν το όνομά μου? Είσαι επικίνδυνος!!
Μέσα στην ντροπή ο άντρας επιστρέφει στη θέση του με όλο το μαγαζί να τον κοιτάει με μισό μάτι.
Μετά από λίγα λεπτά και ενώ ετοιμάζεται να φύγει, τον πλησιάζει η κοπέλα και του λέει:
-Συγγνώμη για πριν, αλλά ξέρεις είμαι φοιτήτρια στην ψυχολογία και κάνω μια έρευνα για τις αντιδράσεις των ανθρώπων όταν προσβάλλονται δημόσια. Το όνομά μου είναι Μαρία. Το δικό σου?
Και ο τύπος ουρλιάζοντας:
Πώς?? Τι εννοείς πως θα μου κάτσεις μόνο αν σου δώσω 100 ευρώ?!?!

No comments: